Неділя, 22.07.2018, 16:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Антонівська ЗОШ I-III ступенів №18 м.Херсон

Вітаємо Вас на сайті Антонівської загальноосвітньої школи №18!
Меню сайта

Форма входа
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Липень » 6 » Підсумки роботи школи за 2017-2018 н.р.
18:11
Підсумки роботи школи за 2017-2018 н.р.

    Антонівська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. Херсонської міської ради № 18 свою діяльність протягом 2017-2018 навчального року спрямовувала на реалізацію державної політики в галузі освіти та передусім керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом. На виконання завдань роботи школи та згідно плану роботи школи на 2017-2018 навчальний рік протягом навчального року проводилася цілеспрямована робота по забезпеченню оволодіння учнями навчальним матеріалом з предметів, визначених робочим навчальним планом, на рівні Державних стандартів початкової середньої освіти та базової і повної середньої освіти, створенню умов для розвитку здібностей та задатків школярів.

   В школі створені всі умови для засвоєння навчальних програм, затверджених Міністерством освіти і науки України. Всі предмети в школі викладалися українською мовою. Розклад уроків та режим роботи школи затверджений міською СЄС. Класи, наповнюваність яких перевищувала 27 учнів, були поділені на групи при вивченні англійської мови, інформатики, трудового навчання. Продовжене вивчення російської мови в 5-9 класах, інформатики в 2-4 класах, курсів за вибором «Зарубіжна література» (2-4 класи), «Основи споживчих знань» (8-9 класи), «Вчимося бути громадянами» (7 кл.), «Живи за правилами» (8 кл.), «Світ юридичних професій» (9 клас). Введено вивчення курсу «Українознавства» в 1-4 класах, «Географії рідного краю» в 6 класі. На фізичну культуру відведено по 3 години на тиждень в кожному класі. Здійснюється профільне навчання старшокласників за суспільно-гуманітарним напрямком, правовим профілем, відведено години на додаткові індивідуальні заняття з учнями для задоволення освітніх потреб і підготовки до ЗНО з української мови і літератури, математики і англійської мови. Протягом 2017-2018 н.року впроваджено нові Державні стандарти освіти в 9 класі, проведена підготовча робота по впровадженню стандартів Нової української школи в 2018-2019 н.р. в 1 класі.

   Протягом навчального року відбулися призупинення навчання. Вчителями-предметниками забезпечено виконання навчальних програм з предметів шляхом ущільнення, згідно внесених змін в календарно-тематичне планування.

   На початок року навчанням охоплено 306 учнів, набрано в два перших класи – 48 учнів. Протягом року зі школи вибуло 8 учнів, прибули 13 учнів. На кінець року в школі навчалося 311 учні, з них 4- за індивідуальною формою.

   Результати навчальних досягнень учнів за 2017-2018 н.р. у порівнянні з попередніми навчальними роками виглядають наступним чином:

 

Всього учнів

Високий рівень

Достат.

рівень

% вис. і дост. рівн.

Початк.

рівень

% поч.

рівня

Свід.з відзн.

Медалі

2015-2016

303

27 / 9%

121 / 40%

48,5 %

25

8,3%

3

-

2016-2017

304

24 / 8%

122 / 40%

48 %

29

9,5 %

1

-

2017-2018

311

30 / 9,6%

118 / 38%

48 %

22

7 %

-

2

В цілому по школі на високому і достатньому рівні закінчили навчальний рік 148 учнів, що становить 48%, на початковому рівні хоча б з одного предмета – 22 чол. – 7%. Порівняльний аналіз з результатами попереднього навчального року показує, що результати навчання учнів в цілому залишились стабільними. Два випускники старшої школи підтвердили високий рівень навчальних досягнень результатами державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання і нагороджені золотими медалями «За відмінні успіхи у навчанні».

    Протягом року здійснювався внутрішкільний контроль за якістю знань учнів, за станом викладання навчальних предметів, виховання і розвитку учнів в процесі навчання, виконанням навчальних програм, станом ведення шкільної документації. На постійному контролі адміністрації школи стояло питання відвідування учнями уроків.

    Здійснювалася цілеспрямована робота по вдосконаленню професійної майстерності і розвитку творчого потенціалу вчителів. Вчителі впроваджували в навчально-виховний процес сучасні інноваційні технології, постійно підвищували свою професійну компетентність з проблеми соціалізації дітей та інших загально методичних питань, брали участь у професійних конкурсах, готували учнів до участі в конкурсах.

     З метою підтримки та розвитку інтелектуально обдарованих і здібних учнів в 2017-2018 н.р. організовано мережу позаурочної роботи, в рамках якої учні були учасниками інтелектуальних конкурсів і різноманітних заходів. Проведені І етапи Всеукраїнських предметних олімпіад, Міжнародного конкурсу української мови ім. П.Яцика, шкільний конкурс-презентація дослідницьких робіт.

     У 2017-2018 навчальному році учні школи взяли участь в інтелектуальних змаганнях на рівні міста, області і країни та стали переможцями:

в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад учні школи посіли одне І, п’ять ІІ і два ІІІ місць,

в ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад - одне ІІ і два ІІІ місця,

в міському етапі конкурсу «Користувач ПК»- ІІ місце

в Турнірі юних математиків - два ІІІ місць),

в І, ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів, членів Малої академії наук України - два ІІ місць в міському, І і ІІ місця в обласному і ІІІ місце у фінальному етапі конкурсу.

Учні школи також були учасниками інтерактивних Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів, які проводяться в школі з метою підвищення пізнавального інтересу школярів до вивчення предметів, розвитку обдарованих і здібних учнів.

   Цього року учні школи отримали багато перемог у різноманітних творчих конкурсах. Це II та III місця в міському конкурсі «Мова моя калинова»; I місце в обласному конкурсі «Поетичний вернісаж», II та два III місця в міському конкурсі «Моє місто любов’ю зігріте», перемога у фестивалі патріотичної пісні «Рядки, опалені війною», перемога в районному конкурсі українських народних традицій «Невичерпна криниця», перемога в обласному конкурсі майстрів художнього слова «Наша земля Україна», I місце міського етапу обласного огляду-конкурсу «Таврійський барвограй» в номінації «Художнє слово» та III місце в номінації «Вокал», перемога в конкурсі вокалістів «Зорепад», міському дитячому фестивалі естрадної пісні «Кришталеві нотки», I місце в міському конкурсі вокально-інструментального виконавства «Зіркова юність Таврії» в номінації «Вокально-інструментальні ансамблі» та II й III місце в номінації солісти-інструменталісти. Дипломом другого ступеня нагороджена учениця школи за участь в щорічному обласному конкурсі новорічних композицій «Альтернативна ялинка», I та три III місця вибороли учні в обласній виставці декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край». Також на рахунку учнів школи I, II та III місця у міській виставці-конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва «Творчість. Фантазія. Мистецтво». Два II та III місце принесла учням школи участь у міському конкурсі юних фотолюбителів «Моя Україно».

     Команди школи також посіли I місце в міському конкурсі «Вирок шкідливим звичкам», II місце у фестивалі агітбригад членів юних пожежників-рятівників, I місце в конкурсі-фестивалі агітбригад Юних інспекторів дорожнього руху, I місце в районному етапі конкурсу «Козацькими стежинами», ІІ місце в конкурсі «Один раз на все життя». Результатом діяльності учнівського самоврядування є призове третє місце в конкурсі шкільних газет в номінації «Краща друкована газета», а також диплом I ступеня за перемогу у міському конкурсі на кращу учнівську статтю «Справедливість для мене – це…».

    Згідно плану спільної роботи щодо адаптації дітей до навчання в школі продовжена співпраця з педколективом дитячого садка № 51. Організована робота «Школи майбутнього першокласника», якою охоплено 34 дошкільника.

    З метою підвищення рівня знань учасників навчально-виховного процесу з питань безпеки життєдіяльності проведено ряд заходів, а саме: навчання та перевірку знань з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, яким були охоплені педагогічні та технічні працівники школи, призначені в поточному навчальному році; інструктажі з охорони праці, пожежної безпеки з учнями школи, педагогічними та технічними працівниками школи. Організовано підготовку працівників, які відповідають за електробезпеку в школі, за теплове господарство та робітників (операторів газової котельні), які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки (обслуговування газокористувального обладнання тощо).

    З метою попередження травматизму серед учнів в школі організовано і проведено профілактичні заходи, а саме: місячники безпеки дорожнього руху та формування здорового способу життя; тиждень пожежної безпеки. Класними керівниками проводяться двічі на місяць бесіди по формуванню практичних навичок безпечної поведінки дітей у побуті. Проводилися шкільні та міські конкурси малюнків, години спілкування на відповідну тематику, лекції, бесіди, круглі столи.

    Навчальний заклад забезпечений висококваліфікованими кадрами, для яких характерний постійний професійний ріст. В 2017-2018 навчальному році атестувалися 6 вчителів, з них троє на встановлення вищої кваліфікаційної категорії, а двоє на її підтвердження. Крім того Казаковій Л.М. підтверджено педагогічне звання «вчитель-методист», Діакону С.В. підтверджено звання «старший вчитель», а Оліфіренко С.О. присвоєно звання «старший вчитель». На кінець навчального року в школі працюють 11 вчителів вищої кваліфікаційної категорії, серед яких 2 вчителя-методиста і 4 «старших вчителя», 5 вчителів першої категорії,24 вчителя другої категорії і 5 спеціалістів. Вчителі вищої і першої категорій складають 70% всього колективу. Середній стаж педагогічної роботи колективу – 18 років, середній вік – 43 роки.

    Методична робота в школі за своїм змістом і результативністю була спрямована на реалізацію завдань, поставлених на початку навчального року за підсумками аналізу роботи за 2016-2017 навчальний рік та відповідно до рекомендацій щодо роботи над єдиною науково-методичною проблемою міста та області «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі» (підсумковий етап) та проблемою школи «Всебічне забезпечення соціального розвитку учнів, формування соціально активної особистості через системне включення в процес соціальної взаємодії».

    Поставлені перед колективом завдання вирішувалися через удосконалення методики проведення уроку, індивідуальної та групової роботи зі слабовстигаючими та обдарованими учнями, розвиток здібностей і природних задатків учнів, підвищенні мотивації до навчання учнів, а також ознайомлення вчителів з ​​новою педагогічною та методичною літературою. Здійснювалася цілеспрямована робота по вдосконаленню професійної майстерності і розвитку творчого потенціалу вчителів. Вчителі, працюючи над темами самоосвіти використовували свої напрацювання при проведенні уроків: впроваджували в навчально-виховний процес сучасні інноваційні технології, постійно підвищували свою професійну компетентність з проблеми соціалізації дітей та інших загальнометодичних питань (вивчення перспективного педагогічного досвіду, фахових періодичних видань, участь у методичних заходах школи та міста, відкриті уроки, виступи на методичних заходах).

     Завідувачі кабінетами проводять систематичну роботу по поповненню методично-дидактичної бази навчальних кабінетів школи, систематизації матеріалів, використанню комп’ютерної техніки та електронних посібників, відеоматеріалів у навчально-виховному процесі.

    В школі багато уваги приділяється створенню умов для проведення навчально-виховного процесу, оновленню та розвитку матеріально-технічної бази школи. Школа має власну автономну газову котельню, спортивну, актову залу, бібліотеку, медпункт, їдальню, спортивний майданчик, стадіон тощо. Обладнано сучасні навчальні кабінети з історії, фізики, біології, англійської мови, зарубіжної літератури, географії, української мови та літератури та початкових класів, які забезпечені комп’ютерною технікою, доступом до інтернет-мережі.

     Протягом навчального року школа співпрацювала з наступними організаціями: головне управління національної поліції, відділ ювенальної превенції, Служба у справах дітей, з медичними установами міста (Комунальний заклад «Міська клінічна лікарня ім. Лучанського», «Клініка, дружня до молоді» при лікарні, Центр спортивної медицини), з культурними установами міста (Херсонський драматичний театр ім. М.Куліша, Херсонський академічний театр ляльок, обласна філармонія, ККЗ «Ювілейний», Палац студентства та молоді, краєзнавчий музей, бібліотека ім. О. Гончара, обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки та ін.), з обласною Радою ветеранів, з чисельними громадськими організаціями, серед яких ГО «Серця Кіборгів», «Українська єдність», «Антонівська хвиля», «Добродія Херсон», «Кип’яток», «Громада.UA», ГО «Захист», ДРО «Товариство Червоного Хреста України», Спортивне товариство «Вітязь». Також тісною є співпраця з кіндійською церквою, ПФ «Zollex», Херсонським НВК, Херсонським християнським центром, Центром науково-технічної творчості, Херсонським будинком художньої творчості, Центром позашкільної роботи, Палацом дитячої та юнацької творчості, Екологічним центром «Дивосвіт», Дитячою музичною школою № 3.

    З метою профорієнтаційної роботи школа співпрацює з вищими навчальними закладами, серед яких ХДУ, ХНТУ, ХАУ, а також Економіко-правовим коледжем, ДНЗ Херсонським вищим професійним училищем сервісу та дизайну, Центром освіти молоді та багатьма іншими.

    Таким чином, аналіз роботи педагогічного колективу за навчальний рік дає підставу зробити висновок, що школа повністю забезпечує всебічний розвиток дітей як особистості, надає їм необхідну освітню базу на рівні державних стандартів, педагогічний колектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету та завдання роботи на навчальний рік..

    Разом з наявними позитивними результатами в роботі школи наявні наступні недоліки:

низький рівень мотивації навчання окремих учнів та батьків, і, як наслідок, початковий рівень знань у 7% школярів;

технічна зношеність персональних комп’ютерів в комп’ютерному кабінеті, бібліотеці, деяких навчальних кабінетах, відсутність професійного технічного обслуговування техніки;

застаріле оформлення вестибюлю і коридорів школи, туалетів, харчоблоку.

    Виходячи з цього, роботу колективу школи у 2017-2018 навчальному році можна вважати на достатньому рівні.

Переглядів: 28 | Додав: Zavuch | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031


Архив записей

ЗНЗ №18 © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz